Ny vecka

Hilma fick börja veckan med att vara hemma med en vabbande pappa. Hon startade dagen före halv sex och var allt annat än rolig. Än en gång försökte jag sminka mig medans hon drog i mig och skrek & grina. Till slut hämtade jag bärstolen och satte henne på ryggen. Där satt hon åtminstone tyst nån minut. Söt som socker är hon iallafall det lilla trollet...




Jag började alltså jobba idag. Det rullade på rätt bra, vips så var klockan fyra. Hämtade prinsen på fritids och vi fick fara hem till dom andra två som satt och vinkade glatt i köksfönstret. Tog hem mat från pizzerian - önskemål från en hungrig Abbe. Klockan 18 var det dags för föräldramöte på dagis. Senare ikväll kom Kajsa hit och vi hängde framför teven som vanligt. Nu ligger jag och lyssnar på lite hosta och ska försöka somna. Ny dag imorgon igen...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0