Match, feber och adjö

Igår var det fotbollsmatch mot Junsele och det var faktiskt den bästa på hela sommaren för Ramsele. Det var en jämn och spännande match och dom var nära en första seger. Men det slutade 6-7 till Junsele. Fast jag tror att våra var ganska nöjda ändå, trots att det inte blev någon vinst. 

Ramsele - Junsele

Hilma blev väldigt grinig på slutet, med all rätt. Jag förstod ju att hon var jättetrött. Men jag tyckte även att hon kändes väldigt varm. Kollade tempen när vi kom hem och den låg på 39,5. Hög feber som plötsligt kom från ingenstans. Jag hoppas det bara är nåt tillfälligt och att det går över snabbt.

Busiga små kusiner som åt sand

Jag kände egentligen inte för att fara hemifrån igår kväll då gumman inte var kry. Men jag skulle ju säga hejdå till finaste Mimmi som flyttar tillbaka till Oslo i helgen. Ville inte missa det! Det blev en trevlig kväll med härliga vänner, god mat, sällskapsspel och massa skratt. Nu får man ju en bra anledning att göra en premiärtripp till Norge nån gång framöver...

Finaste Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0