Kvalitetstid

Vissa gillar kanske inte det ordet, men ibland tycker jag det ordet passar perfekt. Då man gör saker som inte händer så jätteofta till exempel. Göra något med bara Abbe är en sån sak. Det behöver inte hända nåt speciellt, utan bara komma hemifrån en stund och få umgås bara vi två i lugn & ro. Idag gjorde vi det! Vi var borta i cirka två timmar och båda var nöjda. Jag anser att det är kvalité!


När Hilma hade somnat i vagnen lämnade vi henne med momma och for vi till Långsele. Började med lite lunch på konsum och Abbe fick en mjukglass till efterrätt. Hälsade på Maja (och sötaste hunden Rocky) på jobbet en snabbis. Sedan gick vi på Mio, där jag hade en rabattkupong som jag ville utnyttja innan den gick ut. 


Finns ju så sjukt mycket fint på den affären. Men det blev en vit steghylla, som jag länge velat ha och tänkt köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0