En typisk söndag

Idag har jag & Hilma gått runt med myskläder och pyjamas hela dagen. Vi har inte ens gått utanför dörren, mer än när hon skulle somna i vagnen. Det har varit grått & blåsigt väder. Mamma lämnade oss vid 12-tiden. Grabbarna spenderade två timmar i ishallen och sedan köpte dom med sig pizzor hem. Ungarna tog ett kvällsbad innan det var dags för sängen.



Den här helgen har varit minst lika imponerande som alltid. Lastbilsträffen i lilla Ramsele tog besöksrekord i år och hade 240 utställda fordon. Jag hoppas verkligen att detta evenemang fortsätter! 


Igår kom mamma, min bror och hans två pojkar till Ramsele. Jag stod och sålde mat till klockan 13, vilket var fullt ös medvetslös. Sedan spenderade vi ett par timmar till att bara strosa runt där på området. Gjorde god sallad till middag här hemma. Dom åkte hem vid sju-tiden, ja inte mamma då, eftersom hon skulle vara barnvakt och sova kvar. Senare på kvällen var det dags för mig & älsklingen att ge oss ut på vift.


Det enda dåliga jag kan säga om helgen är att min kropp har varit värre än vanligt, har knappt om jag varit med om nåt liknande. Igår var det allra värst, blev nästan rädd. Så typiskt då man för en gångs skull ska gå ut och ha lite kul. Jag är ju van att ha värk, framför allt i ryggen. Men nu värkte det ordentligt, i HELA kroppen. Jag var skakis, illamående och fick stundtals hålla mig från att börja grina. Men jag försökte hålla skenet uppe, blev helt slut! Det var så skönt när vi kom hem och man fick lägga omkull sig i sängen. Förutom detta var det såklart en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0