En sexåring tre kalas

Det har varit en helg med full fart och fullt upp. Fredagen (födelsedagen) började såklart med sång och paketöppning. Kläder, skridskor, hockeyklubba, halsband, skor, leksaker, pysselblock och ryggsäck var några saker som gömde sig i våra paket. Man kunde tro att det var turtles-tema. Sedan gjorde jag & Abbe tårta tillsammans. Det vankades kalas för min familj. Grillade hamburgare till middag, med bacon & cheddarost och allt - galet gott! Han fick massa fina presenter och var nöjd över dagen.



På Lördagen var det först hockeyträning. Sedan blev det kalas för Tommys familj. Ena svägerskan stod för tårtan. Abbe hade beställt en hockeytårta med Modo & Färjestad på och det fick han, den var så fin! Massa fika förstås, fina presenter, lek med kusiner och så åt vi taccos till middag hela högen.



Söndagen började med fotbollsmatch där det blev förlust med 18-0 mot Dorotea. Inte så konstigt med tanke på att dom flesta var flera år äldre och dom tränar året runt. Men våra duktiga små kämpar var vid gott mod ändå. 
Sedan blev det barnkalas för polarna, dom var 9 st med Albin. Fika är iallafall överskattat, det är ju lek & bus som gäller. Tiden gick fort och jag tror dom hade väldigt kul. Abbe fick flera nya leksaker...


Det har varit mycket handlande, plockande, städande och fixande dessa dagar, så igår var man ganska slut. Det passade då ypperligt med ett frisörbesök ikväll hos min vän Cissi, där det blev en total makeover. Men mer om det senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0