En dag i vallen

I eftermiddag for jag och barnen till Vallen för att umgås med Malin & Meja. Vi myste, åt middag, hälsade på kossorna och fikade. 

(Detta var hemma hos oss i morse)

Det var härligt att vi kunde fördriva denna dag på ett sånt bra sätt. Hilma lyckades vara vaken från klockan 13 till efter 19.30, helt otroligt! 



När Abbe hade somnat var det dags för mitt älskade Greys, vilket var ganska gripande ikväll. Har även roat mig med att tvätta lite, tvättstugan är ju belamrad nu igen!


Åh vad jag saknar min älskade sambo nu! Två dagar kvar tills han kommer hem igen, hoppas dom dagarna går fort. Då ska vi även ha barnvakt på kvällen för att gå ut och äta med hockey-föreningen. Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0