En bra dag

Idag har jag bland annat tagit två promenader med Hilma i vagn, hälsat på kollegorna på gymmet, ätit sallad och druckit kaffe ute på altanen, varit med Abbe hos våra vänner Anneli & Max en stund och när alla hade lagt sig här hemma for jag på gymmet för lite träning. En bra dag! 


Som grädde på moset - när jag loggade in på skatteverket ikväll och såg att jag kommer få tillbaka en ganska bra slant. Det hade jag aldrig trott, väldigt skönt. Var nästan redo för restskatt i år...
 
Nu måste jag försöka sova. Imorgon är en ny dag som man inte vet när eller hur den börjar. Hoppas iallafall på samma väder som idag, det gör mycket med humöret. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en härlig dag! Ni ser ut att ha haft mycket bättre väder än oss. Här har det regnat hela dagen! :( Dock hade jag tur med uppehåll då jag cyklade till träningen. ;)

2014-03-26 @ 23:03:25
URL: http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0