Sjukstugan på byn

Ja det blir mest bara prat om sjuka och skit hela tiden. Men det är väl för att det är det enda jag känner, det enda jag tänker på och det enda som händer här just nu. Hoppas att det vänder snart, så man har tid, ork & lust till att göra nånting och skriva om nåt roligare.

Hilma har haft 39,5 i feber idag och hon har dragit på sig min hosta. Jag har fortfarande haft 38 och kallsvetten har lackat på mig medans jag tagit hand om en grinig jänta och försökt få nånting gjort här hemma.

Jag har inte ens varit utanför dörren sen nyårsdagen. Idag kom jag på att vi hade glömt att hämta posten sen i Fredags, så det gjorde jag. Och där fanns det något som livade upp lite i eländet, iallafall för en liten stund...



Hilmas snygga body från The Brand, som jag lyckades vinna i en instagram-tävling.

Och ny jotex-katalog som betyder harmoni, inspiration och begär för denna mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0