Nytt år och ny start

Första dagen på det nya året och en ny start för mig! Det känns fruktansvärt trist när man gått upp typ 13 kg på 4 månader, framför allt med tanke på att man kämpat och gått ner 25 kg innan. Men det är väl bara att försöka se framåt nu och ta nya tag. Detta är ett sjukt missbruk, jag känner mig som en knarkare emellanåt och blir så äcklad av mig själv...


Nu är det slut på godis, läsk, fikabröd osv. Och som en liten kickstart ska jag börja med nutrilett nu för att minska magsäcken, bli fri det värsta sockerbegäret och förhoppningsvis förlora några kilon. Skulle vilja ta 5 mål om dagen i 3 veckor som det står att man kan göra, men får se hur länge jag pallar. Lär nog stoppa i mig nånting tuggbart också skulle jag tro.

Sedan bara jag blir frisk ska jag försöka komma igång med träningen och promenaderna igen också. Heja
 mig! Och gott nytt år till er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0