Med stadiga steg

Förut har det hänt nån gång av en slump att Hilma stapplat ett par snabba vingliga steg utan att hon hunnit tänka. Men idag, tre dagar innan 1-årsdagen gick lillan några stadiga steg efter att hon stått stilla några sekunder innan. Det var liksom medvetet, två gånger efter varann. Vilket smile hon fick när jag klappade händerna och berömde henne. Så gullig! 

Tror dock det lär ta ett tag innan hon går på ordentligt, för även om den här tjejen är väldigt aktiv & tuff i övrigt så är hon ganska feg när det gäller att gå. Vill ju helst bli buren så mycket som möjligt.
Abbe gick när han var 11 månader, snabbt och mycket nästan direkt...




Efter sju dagar verkar det som att ögoninflammationen äntligen gett med sig för Hilma. Men hon ser ändå inte kry ut under ögonen. Hostan och snoret är fortfarande som vanligt. 
Och jag har varit mera sjuk, igen! Vilken fruktansvärd värk i kroppen, feber och ont i halsen, ögonen & öronen. Men det har varit mycket bättre idag...




Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Hej heja hilma!! <3

Och jag tycker kanske lite samma som kommentaren. Sen så finns ju anledningen i tre ungar och en renovering. Tid och ork finns inte alltid. Men ibland behöver man "spark i baken" och jag känner att det var kanske lite det jag behövde :)

Kram!

2014-01-21 @ 10:01:12
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0