En söndag i mysets tecken

Dagen började på bästa sätt, morgonmys med barnen i sängen. Hilma var ovanligt glad & nöjd där en stund, så jag passade på att njuta! Grabbarna for på deras hockeyträning, som varje söndag. 


Lite senare lämnade jag familjen hemma och for till Vallen för att umgås med två av mina favorittjejer. Så jag myste vidare där i flera timmar. Skönt att få lite "kvalitétstid" med dom i lugn & ro. 


Och ikväll fick jag i Hilma sammanlagt 200 ml välling. Wow! Hon slog sitt personliga rekord med råge. Hoppas det fortsätter gå åt rätt håll nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söta barn. Längtar tills vi får ett litet syskon till vår lille plutt. Hur gamla är era små? :)

2014-01-18 @ 23:40:38
URL: http://tattines.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0