Det kallas LYX

Är så otroligt glad och tacksam att jag haft mamma här dom här dagarna när barnen varit sjuka och Tommy har skiftat tidigt. 

Igår underhöll hon sina barnbarn medans jag fick dammsuga & skura hela nedervåningen, städa badrummet, plocka & fixa lite på Hilmas rum och ta en dusch. Det kallas LYX! 
På kvällen skjutsade jag Abbe till ishallen och stannade kvar under hela träningen.



Idag fick Abbe äntligen åka till dagmamma efter 3 lediga veckor. I övrigt har den här dagen mest handlat om tvätt. Skulle verkligen behövt fler tvättställningar just nu. Mamma lämnade oss på eftermiddagen, trist! Men tur att älsklingen gör helg inatt...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Förstår att Abbe tyckte det var roligt att få träffa kompisarna igen :)

2014-01-10 @ 10:38:25
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Postat av: Camilla

Så skönt få städa undan i lugn och ro! Längtar tills jag slutar amma så sambon kan låta mig få lite lyxig egentid med :D

Vad duktig du varit som inte ätit socker på så länge!

2014-01-11 @ 10:01:11
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0