Lördagsnöje & Lördagsmys

Dagen började väldigt tidigt efter en dålig natt. Men som tur var så klev Tommy upp med Hilma så jag fick ligga kvar en stund. Det är iallafall mysigt att ligga vaken och titta på sin lilla familj när dom sover bredvid. Även om det är väldigt trångt och besvärligt att sova själv.


Sedan var det tänkt att jag skulle storstäda huset idag men det blev grovrengöring av kylskåpet istället, vilket tog flera timmar. Vilket lördagsnöje! Men nu är det iallafall rensat, lite ordning & reda och väldigt rent & fräscht.


Mer än så hann jag inte. Vi tog hem kebabrullar till middag och såg hockey på teven, det blev vinst för Sverige!


Tommy gjorde en fin och god äppelkaka med vaniljvisp. Abbe mådde riktigt gott på våran säng med dator och lördagsgodis. 


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Absolut! kommer på kaffe till dig nästa vecka! :)
Kram

2014-02-27 @ 11:33:17
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Ja dom har bra priser. Ingrid kommer nog få sina kläder i 1-årspresent då det är till sommaren jag beställt. Lika bra att passa på att fylla på "växa lådan" när det är rea :)

Ses imorgon! Kram

2014-02-28 @ 21:43:27
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0