Trygga gatan

Dom må vara vilda, kaxiga och busiga, men dom håller även gatan trygg från tjuvar och andra farligheter. Mina små minipoliser! Söta som få!

Minipoliserna på Lingonstigen

Idag har Abbe varit ledig och vi har mest bara varit hemma. Men fyndade litegrann på en loppis. Ikväll var det fotbollsträning men pga ett galet regnväder fick alla till slut åka hem. Då blev det en värmande dusch för barnen och lite mys i soffan innan det var läggdags.

Imorgon ska Abbe på skolan igen, får se vad jag & Hilma ska roa oss med då. Efteråt ska vi iallafall umgås lite med vänner. Och nån gång sen under natten kommer Tommy hem, längtar!

Min fina - världens bästa pappa!


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men var har du varit på loppis? :)

Svar: Jag var hos thailändskan mitt i byn :)
Karin Nilsson

2014-08-21 @ 06:53:14
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0