Jag måste få ventilera

Jag vet att man inte borde klaga. Jag är väldigt lyckligt lottad och uppskattar allt jag har. Det finns många som har det mycket mycket värre på olika vis och jag tycker verkligen synd om dom.

Men jag är väldigt öppen & ärlig av mig och måste få ventilera lite emellanåt. På ett vis känns det som att det är bättre än att hålla allting inne och låtsas som att det är bättre än det är.

Ni som inte alls klarar av att man klagar, ni får nog helt enkelt strunta i mig och min blogg. Eller försöka läsa mellan raderna. Men jag hoppas inte att jag bara tråkar ut er.


Kommentarer
Postat av: Martina

Klart du ska få ventilera i din blogg om det känns bra så. Det är ju ändå DIN blogg och inte VÅR blogg (vår som i läsarnas alltså) :-)

2013-09-07 @ 22:54:16
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0