Imorgon gäller det!

Idag hämtade vi hem Max från dagis så Abbe fick ha nån att leka med här hemma. Sedan kom Anneli så hon & Max åt middag och fikade här. Trevligt med sällskap, framför allt när Tommy jobbar. Efter att barnen hade somnat ikväll roade jag mig med Idol och Svenska Hollywoodfruar. Efter att ha haft en jobbig huvudvärk hela dagen. 

Halv ett imorgon är det dags för tatuering. Spännande då jag fortfarande inte vet vad det blir. Jag måste ju vara veligaste människan i alla lägen. Nu har det ju dessutom varit lite mycket och jag har knappt haft ro att fundera nånting. Men det blir nog bra i slutändan ändå.

Bjuder på en bild på dagens busjänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0