Begravnings-shopping

Vi stressade ner till stan en sväng igår då Tommy skulle köpa en ny kostym och Abbe behövde ett par svarta jeans. Så det fixade vi! Jag köpte även en fin svart blus och ett par underbara leopardbrallor till mig själv.

Hilma fick ju en femhundring av Göran (en bekant till oss) härom veckan, så jag använde den till att köpa hennes första plagg i storlek 80. PANIK? JA! Men så underbara kläder, newbie förstås. Hilma fick ha dom idag efter begravningen och hon var så otroligt fin, en riktig liten mini-mommo!
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jodå Tore kan han ;)
Förhoppningsvis räcker det med att spänna fjädern, eller nåt. Låter snabbt och enkelt i min värld i alla fall. Och jag hoppas att "händige-Martin" fixar det :)
Kram

2013-09-28 @ 08:27:46
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0