Loppisen med stort L

Dagen började med en väldigt trött morgon och en Hilma som inte ville ta någon förmiddagslur. Men idag var det storloppis på byn. Så hon & jag for ner på bankomaten och sedan gick vi på fyndarstråk. 

Det blev lite kläder till båda barnen, några leksaker till Hilma och en stolsdyna som jag tänkte ta hem till mamma & pappa. Allting för cirka 230 kr och då var det bland annat ett par adidasbyxor, pop-body, villervalla-jeans, me&i-body, pop-mössa och pop-handskar mm. 


Önskar att jag hade varit själv och haft mer tid, då hade jag garanterat handlat mer. Men jag är jättenöjd över mina fynd iallafall, allt var fräscht och fint. Nästa år hoppas jag att jag kan stå där och sälja jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0