Ispremiär för mamman

Ikväll snörade den här mamman på sig skridskorna för första gången på minst 11 år. Jag var t.o.m lite nervös. Men som tur var så sa lillprinsen att han kunde hjälpa mig om jag ville och höll mig i handen när vi klev ut på isen. Han berömde mig även flera gånger, godingen! 

Jag hade förstås inte en chans när det gällde att åka snabbast, hinna först till pucken eller skjuta bäst. 


Det går inte att beskriva värken i fötterna, ryggen var inte nådig den heller och jag lyckades även ramla två gånger. Men jag försökte hålla ut så länge jag kunde, för vad gör man inte för sina barn? Jag tror Abbe tyckte det var väldigt roligt och det tyckte jag med, trots att det gjorde ont och jag var kass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0