En evighetsvecka

Längesen jag kände mig så här nåk. Men det är bara att bita ihop när man har två barn att ta hand om och en karl som jobbar. På nåt vis tar man sig igenom dagen. Den här veckan har känts som en evighet, men inatt gör älsklingen äntligen helg!



Var tvungen att gå ut för att få lite frisk luft idag då vi varit inne hela veckan. Det var helt underbart väder! Hoppas det fortsätter så hela helgen och att vi blir lite piggare. För huset behöver verkligen städas och vi måste börja göra lite höst ute. 


Ikväll var vi och firade goaste Alice som fyllt 2 år. Där blev det surr och gott fika med underbara vänner medans barnen lekte. Nu ska jag försöka somna trots snor & nysningar och hoppas att jag får sova en stund innan lilla piplarsson vaknar igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0