Älskade busungar!

Denna dag har väl varit som dom flesta andra dagar, förutom lite mera huvudvärk och ont i ett öga. Vet inte om det är någon vagel eller nåt, på insidan av det övre ögonlocket. Otrevligt är det iallafall.

Tommy tog med Abbe till ishallen direkt efter jobbet idag och ikväll tog snälla faster & kusinerna med honom på barmarksträningen. Så han somnade gott efter en dusch. Jag hade besök av bästa Malin en stund, det behövde jag verkligen! 

Sen blev det att hänga massa tvätt, plocka lite och lägga fram kläderna som Abbe ska ha imorgon. Det är nämligen fotografering ganska tidigt på morgonen och jag & Hilma ska skjutsa honom. 

Inte för att det lär behövas, men ska ändå ställa klockan. Och hoppas på lite sömn iallafall...

Älskade busungar!

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Det är jag & världens bästa Abbe nu på tisdagskvällarna :)
Kram

2013-10-10 @ 17:07:25
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Det var bokstavligen en "skitmorgon" då ingrid låg naken, bajsade och rullade runt i det. Sånt som kan hända när man har småbarn i huset ;)
Kram

2013-10-11 @ 10:35:48
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0