Farsdag-städdag-sjukdag-födelsedag

Känns väldigt skönt att jag har fått lite gjort idag. Tvätthögen har minskat bra, hela huset är städat, mormor & morfars lilla soffa är rengjord och har fått en plats i Abbes rum och jag fick även upp gardiner där inne ikväll. 


Igår fick en av mina bästa vänner en liten flicka, världens sötaste lilla Meja. Längtar tills jag får träffa dom!

Idag har det ju varit farsdag. För pappan i detta hus började den med sovmorgon och paket på sängen. Sedan blev det ishallen, som alla andra Söndagar. Pizza till middag. En bra tv-kväll fick till slut avrunda dagen. 
Mina barn har verkligen världens bästa pappa, och jag med!


Det var inte bara fars dag idag utan även svärfars födelsedag. Jag kunde tyvärr inte följa med till honom då lillan är sjuk och var så trött.

Men massa grattis till er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0