Under uppbyggnad

Det har varit tråkväder hela dagen. Tvättmaskinen har gått varm och jag har dammat, dammsugit och skurat nedervåningen. Är vädret likadant imorgon kanske jag även får övervåningen gjord.

Lillan har varit på lite bättre humör idag och det tackar vi för. Har fått i henne pyttelite gröt och puré två gånger. Det gäller verkligen att vara envis och ha tålamod. Brösten är faktiskt bäst tycker donnan. 

Storebror har lärt sig cykla utan stödhjul också, och det var det första riktiga försöket. Superduktig! Såg ut som att han aldrig gjort annat.

 

Det är bloggen som är under uppbyggnad. Jag har lejt en duktig tjej att fixa den åt mig, ska bli så himla kul med lite förändring...


 

Och tänk att blixten ska vara så jobbig!


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Kul med lite nytt på bloggen!! Ska bli spännande att se hur du får det som :)

Och det där med dammsugaren ... är det inte typiskt mig? För kan man bli mer förvirrad? haha

Kram

2013-07-31 @ 09:25:05
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0