Stora barn!

 
Hilmilur som blivit drygt 5½ nu månad nu fick sina 5-månaderssprutor igår. Det blev såklart även vägning och mätning som visade 6950 gram och 66 cm. Det är nästan med tårar i ögonen som jag rensar hennes byrå allt eftersom. Jag tycker tiden går alldeles för fort. Och det är inte bara prinsessan som växer och blir stor, utan även prinsen. Han som fyller 5 år nästa månad, är ungefär 109 cm lång och väger 18,5 kg. Jag har ju insett att jag måste shoppa massor till dom båda, vilket är det enda positiva, för shoppa är ju alltid kul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Det var längesen jag lämna en kommentar här.. :) Underbara bilder på fina barn! :) Kramar

2013-07-09 @ 21:07:58
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0