Sista kvällen som 25-åring

Sitter just nu med en liten Hilma i famnen, som har haft en jobbig eftermiddag och kväll. Men jag känner mig nöjd över att vi haft ännu en effektiv dag idag. Det var tur att gumman hade en bättre förmiddag. Jag har fortsatt plocka & tvätta och så har jag grovstädat badrummet, det har aldrig varit så rent. Tommy har hållit på ute, plockat, klippt gräset & trimmat och röjt lite i garaget.
 
Abbe hade turen att få komma till Max strax före fyra, han fick även äta middag där. Sedan for vi dit och umgicks en stund, drack kaffe och hade trevligt tills det var dags att fara hem. 
Lite senare gick jag på promenad när Hilma hade somnat men hon vaknade efter en liten stund och var arg som ett bi, så jag vände och gick hem. 
 
Imorgon blir jag 26, fattar inte vart åren tar vägen. Jag skulle gärna sluta fylla år nu. Men det jag helst önskar mig är en bra natt och att lillan har en bättre dag imorgon. Får väl se hur det går med den saken, har inte alltför stora förhoppningar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0