Rolig loppis-visit!

Igår kväll funderade jag på om jag & Hilma skulle åka till moffan o hans loppis idag. Och det gjorde vi! Var där i över två timmar och fyndade ganska mycket, vad kanske jag kan visa imorgon...
 
Nu har lillan äntligen somnat, efter en rejäl kaskadkräkning över oss båda två. Hon har varit ganska grinig idag och knappt sovit nånting, som vanligt. Våran älskade lilla pip-Larsson! 
 
Det känns att man varit vaken sen 05.30 och bara sov högst 2,5 timme inatt. Så nu ska jag försöka sova, vilket också blivit svårare den senaste tiden...
 

Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Klart du måste visa vad du fyndat! Är ju nyfiken nu :)

2013-07-20 @ 07:23:37
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0