Min 26-årsdag!

Precis som jag trodde så blev natten kass. Och det fortsatte även idag, framför allt på förmiddagen och kvällen. Stackars lilla Hilma! Och det är så frustrerande när ingenting hjälper. Och hon sover ju så lite och dåligt att hon blir sjukt trött. Men men, nog om det! Jag & Tommy fortsatte hålla på lite här hemma iallafall...

Mamma, pappa, brorsan och brorsonen Hugo dök upp vid halv två. Då blev det gofika, som jag bara luktade på. Jag mumsade på vattenmelon till kaffet jag. Fick en sodastream av mamma & pappa, en jättefin hortensia i kruka av brorsan med familj och presentkort på byns bästa affär, ett av Carina & Camilla och ett av Malin & Matte. Bästa presenten var nog att jag fick sitta i köket och titta på medans pappa kockade god middag, dukade, serverade och plockade bort. Tänk om man alltid fick ha det så?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0