Blir mer och mer nervös

För varje dag som går blir jag bara mer och mer nervös över att lillan ska bita av mina bröstvårtor. När hon hugger mig så skriker jag ibland rätt ut och härom dagen höll jag nästan på att tappa henne. Hemskt! Hon har ju 5 rejäla vassa gaddar nu. Det verkar även vara flera till på gång för hon har så jävulskt jobbigt i munnen.

Hon är fortfarande mer grinig än nöjd och sover oftast dåligt. Vi är ju ganska vana, men man önskar ju att det kunde bli bättre snart.

Imorgon blir hon sex månader och självklart har det varit helt underbara månader, för hon är ju världens bästa tjej. Men det har även varit ganska tuffa månader. Inte minst för stackars Abbe som blir så trött på lillasysters grin & gnäll, trots att han tycker om henne så otroligt mycket.

Men hoppet är väl det sista som ska överge en? Det är en HIMLA tur att HILMA är så söt!




Kommentarer
Postat av: petra

Vi hade samma problem med jolie. Hon sov dåligt. Vakna skrek och var otröstlig. Vi sökte på barn flera ggr. För jag var övertygad om att hon hade ont. Till slut fick jag rätt efter typ 11månaders pärs. Hon kunde knappt kissa var sammanväxt. Så varför är lilla hilma missnöjd?

2013-07-21 @ 22:26:44
URL: http://petranorstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0