Tillbaka till vardag igen

Förra veckan tog Tommy ut lite semester. Först hade han utbildning med jobbet hela Måndagen. Men sen var han ledig resten av veckan, för att vara hemma med oss. Mycket för min skull, han är bara bäst alltså! Hade länge tänkt att jag & Abbe skulle hitta på nåt tillsammans och vi planerade att vi skulle åka till Strömsund på Torsdagen, bara han & jag. Men med halka och stormvarningar så kändes det inte så lockande. Vi åkte på spa istället och hade det jättemysigt, bubbelpool & bassäng. Sen åkte vi på leksaksaffären för att kika lite och tog med oss pizza hem.
 
 
Dessutom bestämde vi oss för en Sundsvalls-tripp för hela familjen på Fredagen. Det gick förvånansvärt bra, barnen var jätteduktiga! Vi åkte hemifrån vid 09:30 och kom hem 22:00, så det blev en lång dag. Det var inte alls roligt för min kropp. Abbe fick iallafall leka och springa av sig på drakborgen i två timmar, han hittade flera ungar att vara med. Jag shoppade på H&M, mera leopard till mig, lite smink och några julklappar. På IKEA blev det ungefär samma som alltid, ramar, hyllor, lampor och ljus bland annat.
 
Idag var det dags för jobb, dagmamma och vardag igen. Tur att det inte är länge kvar till jul och mera ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0