Pyssel-resultaten

I Fredags var vi bjuden på pysseldag hos ena svägerskan, tillsammans med flera svägerskor och barnens kusiner. Det var jättetrevligt. Roligt pyssel, pepparkaksbak, massa surr, nöjda lekande ungar och gott kaffe. Nu känner jag att det är dags att beställa hem lite grejer. Jag har aldrig varit någon pysslare, inte för att jag inte gillar det utan för att jag är ganska dålig på det. Abbe har aldrig heller varit intresserad, eller det har väl mest handlat om att han haft väldigt svårt att sitta still. Det har han fortfarande, men det är ändå stor skillnad nu...
 
 
Jag gillar verkligen barnens handavtryck. Ska fixa en vit ram till den och hänga upp på väggen...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0