En ovanlig julafton

Förutom förkylningen så har vi haft en helt fantastisk jul, som vanligt. Dock väldigt ovanlig då det bara varit jag, min lilla familj och min mamma & pappa. Annars brukar vi ha varit kring 15-20 pers på julafton och haft fullt ös. 


Detta var även första julen med våran lilla Hilma och första julen någonsin utan min älskade mormor. Hon var verkligen saknad (mer än vanligt) där vid julbordet och i soffan framför teven. Fy också!

Finaste Mommo förra julen ❤️

Men vi hade det väldigt bra som sagt. Tomten kom redan vid klockan 13 och barnen fick många klappar. Sedan var det god julmat, gott fika, pyssel, tv-tittande och massa mys. Precis som det ska vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0