Sol, vind & vatten

Ännu en kanondag! Om man bortser från all värk och att lilltjejen sovit alldeles för lite. På förmiddagen blev det kaffe, ett dopp i poolen, en stund i solstolen och god kycklingsallad till lunch hemma hos brorsan. Min älskade vän Tina kom också och hälsade på en stund, vilket var himla trevligt så vi inte setts sen i Februari/Mars...

Sen for vi till stugan. Där fick lillan vara med momma medans vi andra for ut med moffan i båten en timme. Helt underbart, jag hade velat ligga där resten av dagen. Tror aldrig jag sett Abbe så lugn och nöjd heller, isåfall var det väldigt längesen. HARMONI kallas det. Det var då väldigt härligt att se. Efter båtturen tog jag ett dopp där i älven. Vi blev bjudna på middag i stugan också innan vi begav oss hemåt...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0