En 7 månaders pingla

Älskade barn, om jag ändå kunde stoppa tiden. Nu har redan sju månader gått och jag tycker det känns som två.
Lillan blir iallafall duktigare o duktigare på att äta och vi har någorlunda matrutiner än så länge.
Hon ammar även fortfarande och hugger mig som attan!
Bajset har blivit lite fastare nu. Annars har hon alltid haft typ diarré sen hon föddes. Onödigt vetande, jag vet!
Tänderna är fortfarande 6 stycken men hon har besvärligt i munnen så det lär nog vara någon fler på gång. Hon har även börjat gnissla dom och det låter så otäckt!
Hon älskar att slita och nypa i mitt skinn. Som en mysgrej hon har fått för sig, framför allt när hon äter eller ska sova. Inte alls skönt kan jag säga, men vad gör man inte?
Vild är bara förnamnet och helst ska hon roas hela tiden.
Det blir mycket bärande också, för det är fortfarande grinigt, även om det är bättre än tidigare.
Det blir många leenden också, som tur är. Hon är ett riktigt charmtroll.
Hon vaknar fortfarande mycket på nätterna och har inga riktiga sovrutiner på dagarna heller, det blir som det blir helt enkelt.
Vi har bytt till sittdelen på vagnen, vilket också påminner om hur stor hon faktiskt börjar bli. 
Hon kan sitta själv men blir ofta väldigt böjd framåt, så pannan nuddar golvet.
Det märks att hon vill ta sig framåt, men det är lite för svårt än.
 
HON ÄR SÅKLART VÄRLDENS SÖTASTE TJEJ !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Låter som kusinen sin då. Han ska också ligga och nypas när han ska mysa

2013-08-23 @ 06:48:25
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Cissi

Stora tjejen! Det går så fort

2013-08-23 @ 11:08:10
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0