Måndag och September

Nu är vi inne på en ny månad igen, September. Igår hade vi tredje och sista firandet av Abbe för i år. Denna gång var det spiderman-kalas med 11 st av hans kompisar. Det var fullt ös här hemma några timmar, men dom skötte sig hur bra som helst. Dom lekte, fikade, fiskade fiskdamm och hoppade studsmatta. Abbe fick en massa fina presenter och hade jättekul. Dom sista for vid halv fem och då verkade Abbe nöjd med dagen.
Min huvudvärk och trötthet var ett faktum. Men jag tvingade ändå ut mig själv på en promenad, det blev iallafall 4 km...

Min mamma fyllde år igår också, 57 år. Världens bästa mamma! Nu kunde vi inte vara med och fira henne eftersom Abbe hade sitt kalas. Men hon hade redan fått sin present, en lika fin adidas-jacka som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0