Projektet påbörjat

Har inte gjort så värst mycket idag. Vid lunch-tid fick vi besök av Kajsa & Kim som kom på fika och husesyn. Det var trevligt, var så längesen sist. Sen kom även Elin och Edvin förbi, så det blev mera kaffe för oss och lek för Abbe som hade längtat efter sin kusin. Abbe har haft en sån där riktigt jobbig dag idag, kanske för att han vaknade på tok för tidigt i morse. Jag vet inte. Men för att vara helt ärlig så såg vi fram emot läggdags.

Gjorde det enkelt för oss idag och beställde kebabrullar till middag. Sedan drog jag igång projekt garderober. Herregud! Blev än en gång påminnd om hur mycket kläder jag har. Tömde ut mina säckar på sängen och började sortera. Nu har jag vikt linnen, kortärmade tröjor och jeans och fått in det i garderoben. "Bara" resten kvar då, som just nu ligger på sovrumsgolvet. Får fortsätta imorgon.

Hoppas att morgondagen bjuder på bättre väder och bättre humör hos prinsen...




Hade inte varit helt fel med denna walk-in-closet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0