Lyckligt slut?

Som jag nämnt tidigare så har jag länge velat ha ett par nya Converse, helst vita. Beställde ett par blåa på ellos för nästan en månad sedan (dom vita var slut). Har inte riktigt haft råd med ett par egentligen. Men då var det ju 40% rabatt så det blev ett bra pris. Men tyvärr så kom dom aldrig. Har kollat på olika sidor hur länge som helst och det har verkligen kliat i fingrarna.

Jag har haft ett presentkort på Nelly liggandes sen jul, på 500 kronor. Så jag har hoppats på att få hitta ett par där, men dom vita har inte funnits i min storlek på flera månader tror jag. Men idag fanns dom i storlek 37! Så jag skyndade mig och beställde dom direkt. Med mitt presentkort slutade summan på 199 kr, det blev ju ett himla bra pris. Tro om denna "Converse-resa" får ett lyckligt slut denna gång??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0