Hopp & Studs

Tommy for till förra boendet igår kväll, tog isär våran studsmatta och tog hem den till oss. Vi satte ihop den tillsammans, vilket faktiskt gick ganska snabbt. Skönt att vi har den här nu, för Albins skull. Så det var en glad liten pojke idag som äntligen fick studsa på sin matta! Vi fick även hit grannflickorna Ebba & Gry på besök, som studsade och hoppade för fullt med honom...

Tommy fick fara och handla det som behövdes. Sedan började jag med middagen. Gjorde köttfärsbiffar och egen brunsås för första gången i mitt liv och gud så gott det blev! Till det hade vi potatis, stekt lök, lingonsylt och feta ost. Åt så jag höll på att spricka!

Både kaminen, diskmaskinen och tvättmaskinen går varma. Jag & älsklingen har tagit plats i varsin soffa och ska nu se Big Brother. Mys! Funderar även på att slänga ihop en kladdkaka, blev så sugen...



En alldeles igenväxt liten sandlåda. Ska antagligen fixa en ny större...


Prinsen i haremsbyxorna :)




LYCKA för en liten grabb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0