Äntligen en våningssäng

Resultatet av en våningssäng blev en väldigt nöjd liten prins som somnade snabbt ikväll (till skillnad från igår då det tog 3 timmar). Denna fick vi ta från mamma & pappa och den har stått ute i gäststugan till deras sommarstuga ett x antal år. Tror att det t.o.m är den jag hade när jag var liten? Men den är fin och fräsch, inge sliten alls. Abbe är iallafall superglad över sängen som han länge längtat efter. Det enda som fattas nu är att min "extra-mamma" och Abbes "extra-momma" Carina så småningom ska fixa ett draperi till den. För han var bestämd på den punkten - att han ville ha en koja med gardiner precis som Edvin har. Jag har tyvärr inga bra sykunskaper, så jag har bett om hjälp. Nu gäller det bara att ta måtten och hitta ett tyg. Vad fint det ska bli!




Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Klart han ska ha som kusinen har. :)

Kommer bli super snyggt!

2012-05-09 @ 13:03:38
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0