Sista Mars

Helt otroligt att det redan är sista Mars, imorgon går vi in på en ny månad. Så härligt att vår och sommar närmar sig. Trots att vi nu fått snö och kallgrader igen. Idag har vi dock kanonväder, det är minusgrader, men sol och helblå himmel. 

Igår efter jobbet gjorde vi egen pizza till middag, sen slappade vi bara i soffan och myste hela kvällen. Jag var så trött att jag inte ens tog fram datorn, därför blev det ingen bloggning. Men jag har ju varit ganska duktig annars den här veckan tycker jag. Ska försöka fortsätta så!

Nu håller jag på att plocka lite här hemma, fixa med all ren tvätt. Det är bara sådär att jag inte vet vart jag ska börja. Måste ladda för att dammsuga iallafall. Poppar därför massa bra musik, vad skulle man göra utan musiken?? Svärfar var hit i morse och gav Abbe ett påskägg och drack en kopp kaffe. Så nu har vi en nöjd son som äter götta medans han spelar hockey på tv-spel. 

Sedan ska jag packa väskan då jag & Abbe ska åka till Trolldalen för ett dygn med momma & moffan. Måste såklart passa på att träffa mina bröder med familjer också. Nä nu måste jag sätta fart här!



Familjen Annorlunda?  :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är den inte så tokig, det blir iallafall varierande :) Ja det gör vi de var ju så trevligt sist :) Ja men skulle vi ju kunna göra ska bli så spännande och få se erat hus också! Kram

2012-04-01 @ 00:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0