Onsdag

Har en jäkla värk och är väldigt trött. Varit vaken sen klockan sex i morse och har suttit mer än vanligt. Det blev 3 timmar hos frissan. Vi började med en blekning, som inte tog lika bra som vi hade hoppats på. Efter det klippte vi av rejält - JAG VAR TUFF! Där bak tog vi nog bort nästan 25 cm. Det blev som en page, fast lite längre framåt och kortare bak i nacken. Sedan slängde vi i lite färg, kan inte säga vad jag har för färg eller nyans nu men bilder kommer nog ikväll. Färgen är iallafall någorlunda lik nu i hela håret, det var ju huvudsaken. Det enda är att jag nu alltid kommer vara tvungen att fixa till det om det ska vara fint, eller så får jag sätta ihop det i en liten toffs. Men jag är nöjd!
Jobbar till klockan åtta ikväll. Nu ska jag äta lite middag o småstäda lite här innan det börjar komma folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0