Frissan

Imorgon bitti måste jag ställa klockan och kliva upp tidigare än vanligt. Jag ska nämligen till Junsele för ett besök hos frissan, det besöket lär nog ta några timmar. Ska färgas och klippas, väldigt spännande! Kan bli hur som helst. Kan kanske bli blond, eller brun, eller både och, eller röd? Kan behålla långt hår, eller klippa av hälften eller bli korthårig? Det återstår att se hur tuff jag är. Det är bara synd att jag har så himla fluffigt, självlockigt och frissigt hår. Annars hade jag haft fler möjligheter och mycket lättare att bestämma mig. Men man är ju aldrig helt nöjd med sitt eget. Det ska i vilket fall bli roligt att bli ompysslad några timmar... Just nu ser jag ut som en eldflamma med ungefär fem olika nyanser, pga att jag blekt bort det svarta. Blev bara så sugen på en förändring! Kanske bjuder på före-och-efterbild imorgon, ifall jag är någorlunda nöjd :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0