Något att se fram emot...

Gud vad jag ser fram emot min första riktiga semester någonsin. Jag jobbar denna vecka och nästa, men sedan blir det 4 veckors semester med mina älskade grabbar. Det ska bli helt underbart! Vi kommer spendera tid i Myrdalen, även i Forsmo, fiska, bada och umgås med familjerna. Mest bara ta det lugnt och njuta. Får bara hoppas att sommaren kommer på riktigt snart och att vi får bra väder.
 
Det kommer iallafall bli en liten semestertripp till Stockholm, antagligen vecka 30. Då ska Abbe få gå på Skansen och Gröna Lund, det ser vi såklart också fram emot. Gud så nöjd han lär bli! 
Den här midsommar-helgen fick man en liten försmak av semester då vi befann oss i Myrdalen, vi fick koppla av, umgås med familjen, nära & kära, se lyckliga ungar och ha kanonväder...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0