Måndag den fjärde Juni

Ny vecka, nya tag! Hade svårt att somna inatt och vaknade samtidigt som Abbe vid 06:30 i morse. TRÖTT var bara förnamnet. Men samtidigt skönt att ha lite tid på sig så man slipper stressa med allt. Synd att jag inte blir pigg av kaffe, för under morgonen/förmiddagen på jobbet drack jag 4-5 muggar! Sen lunchade jag med Lena på bageriet.

Det var jätteroligt att få umgås med min älskade Camilla i helgen. Det bästa är att jag får umgås med henne nu till helgen igen, hela två dagar! I övrigt så var det inte så roligt slut på Lördags kvällen, tänker inte gå in mer på det...

Stor Big Brother-fantast som jag är så var det med blandade känslor att det tog slut igår. Lite tråkigt, men även ganska skönt att inte vara så fast. Förutom den vecka vi var utan tv så har jag nog inte missat ett avsnitt. Jag är glad att Hanna vann, hon var värd det! Men mest med tanke på hennes barn, hon behövde nog pengarna mest. Jag kunde nästan inte hålla tårarna inne. Och jag blir så glad när jag ser Hanna & Roddan tillsammans. Hur gullig är han inte, Rodney-björnen?



~*~  GRATTIS HANNA  ~*~




Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Ja, nu längtar jag tills ni andra blir lediga med ;) Tänkte ringa och höra om ni ville med på lekparken. Men vi kom iväg så sent. Förstår inte att mina ungar blivit såna nattugglor ...



Haha, ja Karin ... nu har vi fritt fram att ragga på Persbrandt ;)

2012-06-13 @ 21:38:00
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0