God kväll första Juni

Första Juni har nu gått. Arbetsdagen flöt på. Cyklade hem, trött och hungrig som tusan. Men jätteglad över att mina skor hade kommit i postlådan idag och dom passade perfekt! Körde en omgång blekning i håret igen. Imorgon blir det nog till att försöka hitta någon bra toning att slänga i, för detta är inte vackert. När jag var klar med håret och hade duschat for vi till Edsele, där min bil stod klar hos mekanikern. Sen köpte vi med oss mat från pizzerian hem. Det smakade ljuvligt med en kebabrulle må jag säga! Även lite Fredagsgodis senare på kvällen.

Abbe var väldigt svår att lägga ikväll, vilket utbrott han hade, oj oj oj! Men till slut så, efter lite skönsång från mamman somnade han till slut gott. Jag & Tommy har tittat på Let´s Dance och Big Brother. Det blev tyvärr ingen sminkning ikväll då Elina inte hade fått veta läxan än.

Imorgon när vi kliver upp tänkte jag att vi ska mysa med frukost framför teven. Sedan packa, göra oss i ordning och försöka komma iväg i bra tid till Trolldalen. Vi ska hinna umgås med mamma en stund innan hon far o jobbar klockan 14. Det är nämligen cruising i stan också, den ska vi givetvis på. Tommy ska nog cruisa runt i bil med polarna hela kvällen. Jag ska istället umgås med min älskade Camilla, tänkte bjuda ut henne på en bit mat på kvällen. Abbe får vara hemma med morfarn, vilket han nog kommer tokgilla!

Nu är det snart dags för sängen, så godnatt!



Grabbarna på väg på äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0