Årets klappar!

Varje år säger vi att vi måste försöka minska på inköpet av julklappar, men av någon anledning så blir det aldrig så. Abbe har alltså fått hur mycket som helst, men det är ju så roligt också. Han har iallafall fått ett nytt hockeyspel med modo-gubbar & färjestad-gubbar till, en häftig snowracer, ett par skidor, spel & pyssel, en fin cars-termos, en stor hög med fina kläder, en film och massor av roliga leksaker.
 
Även jag måste ha varit väldigt snäll i år, jag som inte väntade mig några klappar alls. En ny fin dammsugare och en iphone-docka fick vi av mamma & pappa och en fin ljuslykta av mormor. Av min älskade Camilla fick jag ett "give hope"-armband och strumpor, av min ena svägerska fick jag en stor affisch på Edward Cullen (på skoj, haha) och av våra underbara grannar fick vi cult-tomtar.
 
Tommy fick Sabatons nya cd-skiva och ett par skor av mig, kalsonger av Abbe och verktyg & vattenpass av pappa.
Vi är såklart supernöjda alla tre! Abbe leker för fullt med alla sina saker och jag har invigt både dockan och dammsugaren...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0