Utmaning

Har fått en liten utmaning av Emma där man ska svara på frågor...


1. Rött eller vitt vin?
Jag kan dricka både vitt och rött men dricker nog oftast vitt när jag väl dricker, vilket inte är ofta.

2. Vilken är din favorit färg?
Min favoritfärg är svart - enkelt, snyggt och passar till allt. Älskar även turkos.

3. Om du fick leva resten av ditt liv på en öde ö. Vad skulle du ta med dig då?
Hur mycket får man välja? Jag skulle iallafall vilja ha snus, mat och kaffe. Det beror lite på omständigheterna och vart man hamnar. Mina grabbar vill jag förstås ha med mig! Kan behöva yxa o rep och sådant också kanske :)

4. Mc Donalds, Burger King eller MAX?
MAX tror jag...

5. Gammal inredning eller ny och modern?
Jag gillar både gamla och moderna saker, så jag föredrar nog att blanda lite. Bara det passar ihop. Gillar vitt!

6. Vilken högtid är bäst, julen, påsken eller midsommar?
Jag älskar verkligen julen, det är den absolut bästa högtiden. Men i övrigt så älskar jag sommaren och är inte alls så förtjust i vintern.

7. Har du tränat inför beach 2012?
Faktiskt inte tyvärr, trots att jag jobbar på ett gym. Men hoppas att jag ska ta mig i kragen och komma igång snart. Har ju många kilon jag vill bli av med.

8. Hund eller katt?
Jag ÄLSKAR djur, i många former. Både hundar och katter är lika underbara och söta båda två. Svårt att välja. Men om jag skulle vara tvungen att skaffa något idag så skulle jag nog välja katt för att det är mycket lättsammare.

9. Om du hade en hemlig superkraft, vilken skulle du ha då?
Också svårt att välja. Men jag skulle nog vilja ha ett superminne, gud vad bra det skulle vara. Just nu har jag ju precis tvärtom, världens sämsta minne och det är jobbigt.

10. Om du vann en miljon, vad skulle du göra då?
Jag skulle betala av lånet på huset direkt och renovera allt jag vill på det. Förminska brösten. Köpa en hyffsat fin bil o sälja min andra och sedan försöka spara så mycket som möjligt av det som återstår.

11. Vilket är det "fulaste" namnet enligt dig?
Det är jättesvårt. Alla namn har säkert någon mening och sin egen charm. Sedan finns det ju många namn som JAG kanske inte tycker är så fina men jag kan inte välja :)


Vem som helst får anta utmaningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0