Supernöjd!

Har precis lagt mig till rätta i sängen, frusen och helt slut. Tänkte bara att jag skulle skriva några rader eftersom jag inte skrivit något idag. Jobbade till klockan 16 idag och direkt efter det åkte jag till tatuerarn. Hade en bild med mig som vi skulle utgå ifrån och så fick han skissa. Han la till litegrann, bland annat Albins namn och så förstorade han upp den. Den blev på hela överarmen i princip. Jag är supernöjd! Det tog ca 4,5 timme. Första tiden gick jättebra, men dom två sista timmarna blev det ganska jobbigt, tur att det är värt det. Billigt blev det också! Nu är jag riktigt öm och lite hungrig (har inte ätit nånting sen klockan 12 idag), men lär nog somna väldigt gott. Bildbevis kommer imorrn när jag sitter vid datorn :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har ju redan sett bild nu då och jag förstår att du är nöjd! SÅ fint blev det! Grymt!

2012-04-04 @ 08:44:19
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0