Pussade huset!

Åkte som sagt till huset efter jobbet, orkade inte göra så mycket utan fixade till möblerna i tv-rummet tillsammans med Tommy. Åkte till lägenheten och hämtade lite saker ur kylskåpet. Sen var det bara soffan som gällde där jag sitter bänkad framför en film nu och inte vilken film som helst utan Breaking Dawn, som jag sett kanske tio gånger nu? Twilight-filmerna kan man aldrig se för mycket tror jag. Vi har inte fått våran box än så vi har inga kanaler, då är det ju tur man har dvd och massor av filmer.

När Tommy & Abbe hade kommit hem från dagmamma så hade Abbe pussat på huset. Och så sa han med glad röst och ett leende till Tommy "Pappa, jag pussade huset. Ska vi inte bo i det vita huset (lägenheten) längre"? Men alltså, hur söt får man vara? Albin är nog nästan ännu gladare än oss och verkar trivas så himla bra här, känns väldigt bra i mammahjärtat ♥ Han hade somnat direkt han la sig klockan åtta, och han sover gott än. Våran första natt i vårt nya hus. Känns häftigt, ofattbart, lite knepigt men mest av allt underbart. Känner oss redan som hemma!

Kommer nog sova gott inatt jag också, för jag är trött som attan. Imorgon blir det att fortsätta hålla på här hemma och hämta dom sista grejerna i lägenheten där det ligger en massa småsaker lite överallt. Men nu börjar man kunna se slutet iallafall. Jag vet att några är nyfikna på huset. Jag kommer att lägga ut lite bilder så småningom bara vi fått lite ordning här i kaoset...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0