Projekt rensning!

Hur trött och energilös jag än är så måste jag få nånting gjort idag. Ska försöka rensa lite bland mina och Abbes kläder bland annat. Det vi ska ha kvar stoppar vi ner i säckar, resten får plockas undan och packas ner. Abbe har lite kläder som är för smått nu och jag har en massa som inte används. Ska rensa nere i källarförrådet, plocka ihop det som ska hivas. För Tommy och hans pappa ska nog till skroten imorgon. Sen är det även lite packning kvar. Vi kanske kan ta ner gardinstängerna och sånt också. Imorgon börjar vi antagligen våran flytt, underbart! Lite synd att jag inte är ledig imorgon. Jag jobbar kväll denna vecka. Men vi får köra hårt på förmiddagen. Sen hinner man ju även lite på kvällen när man kommer hem. Imorgon ska vi även på banken och skriva köpebrevet med säljarna. Sen är huset vårat!
Nä, dags att sätta lite fart nu. På med bra musik och ta en till kaffekopp, sen så!



Tommy tjuvfotade när jag grundmålade panelen i köket  :)


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Tävling i bloggen !!

Och ni har ju alltid mig också som kan komma och hjälpa ... jag är en jäkel på att bära ;)

Kram

2012-04-22 @ 13:48:20
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0