O N S D A G

Jag är ungefär lika snorig o hostig fortfarande och känner mig ganska slut. Det var tredje dagen på jobbet idag. Det är ju iallafall roligt att träffa folk, även om man inte orkar göra så mycket. Seniorgympan, som egentligen jag brukar hålla i, fick jag ju tyvärr leja bort idag. Jag satt istället och tittade på. Det är så roligt att se alla dessa pensionärer hålla igång på det viset, dom är så otroligt duktiga! Har varit imponerad sen första gången jag såg dom. 

Abbe var hos dagmamma idag och direkt när Tommy hämtade honom så ville han till sin älskade Edvin. Så dom for dit och kom hem till middagen vid klockan sex. Jag serverade kyckling, ris, sås och sallad. Abbe bara sopade i sig hela portionen och bad sedan om kalvsylta så han åt även en bit av den. Roligt att se honom med aptit emellanåt.

Ikväll var det nästan omöjligt att få prinsen att somna. Vi fick gå och lägga honom säkert 15 gånger, sista gångerna är man ju lite smått tokig. Men till slut somnade han så jag fick se Greys Anatomy i lugn och ro, tillsammans med en kaffekopp och tända ljus. Det är Onsdag kväll det! Nu är det Big Brother. Sedan ska jag nog ta mig en dusch och försöka komma i säng i tid. Har somnat alldeles för sent dom senaste nätterna...


Grabbarna bus  ♥  Älskade ungar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0